Posted on: 26 kwietnia 2017 Posted by: admin Comments: 0
napoje reklamowe

Jest to chyba jedno z najczęściej zadawanych pytań. Czy tak naprawdę gadżety reklamowe, a w szczególności wspomniane w tytule wpisu napoje reklamowe rzeczywiście działają? Poniższe wpis potraktować należy jako pewną wskazówkę, nie zaś jako za pewnik, gdyż każda sytuacja posiada swój wlany, indywidualny charakter, który w wielu przypadkach może nie pasować do utartych wzorów.

Czym są napoje reklamowe?

Napoje reklamowe, jak sama nazwa wskazuje nie są niczym innym jak wybranym napojem, którego etykietka została w mniejszy lub większy sposób dopasowane do potrzeb składającej zamówienie firmy. Najczęściej spotykane są zatem wody mineralne, źródlane ( dla wtajemniczonych różnica pomiędzy woda mineralną, a źródlana jest znaczna!), słodkie soki czy napoje owocowe, a także napoje izotoniczne. Dociekliwi zapytają co z napojami energetycznymi, więc i dla nich przyszykowana został stosowna odpowiedź – napoje energetyczne również można znaleść w zestawieniu napojów reklamowych. Można zatem powiedzieć, że napojom reklamowych żaden z rodzajów napoi nie ujdzie płazem!

Gdyby dokładnie przyszło określić istotę napojów promocyjnych, można o nich powiedzieć jedno – ich etykietka przyjmie dosłownie wszystko! Zarówno loga przedsiębiorców, po życzenia, przeprosiny, motta czy ulubione cytaty i slogany reklamowe. Jak widać wachlarz możliwości jest w tym przypadku dosyć szeroki.

Sukcesy z napojami!

Jak pokazują nasze obserwacje, napoje reklamowe mogą przynieść firmie pewne sukcesy wizerunkowe. Przede wszystkim napoje z logotypami marek, jak i również inne gadżety reklamowe są zawsze bardzo dobrze odbierane przez ludzi – potencjalnych klientów. Wystawione na widok publiczny podczas targów czy eventów promocyjnych zawsze cieszą się większym zainteresowaniem niż zwykłe, papierowe ulotki. Dla wielu może być to minus, bowiem koszty takich napojów promocyjnych, w porównaniu z ulotkami są naprawdę wielkie. Nie trzeba jednak zrażać się tym bardzo mocna, bowiem jak to mówią, kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana. Dla wielu taka inwestycja może okazać się zbawienna, przez co przyciągnie ona rzesze nowych, zainteresowanych działalnością firmy klientów. Dlatego odpowiadając na pytanie postawione w tytule wpisu, można śmiało powiedzieć ze napoje reklamowe z logo na pewno działają, jednak zależy to od bardzo wielu, często sprzecznych czynników.

Zobacz: Napoje promocyjne | oh-drink.pl