Posted on: 28 grudnia 2016 Posted by: admin Comments: 0
Woda mineralna z nadrukiem to szansa dla firmy

Czy woda mineralna z nadrukiem jest ważna? Część osób, które po raz pierwszy mają do czynienia z tym hasłem, pewnie zastanawia się co to odkładnie jest. Można o tym opowiedzieć w kilku zdaniach, ale my zajmiemy się dziś kolejną sytuacją, gdzie produkt ten sprawdza się w 100%!

Czyż firma, która startuje na rynku, nie marzy o rozpoznawalności? Pewnie tak jest, ale większość nowych, dopiero poczytujących firm, ma na głowie tak dużo rzeczy, że kampanie reklamowe przeprowadzane są niestarannie, lub w ogóle ich nie ma. Część przedsiębiorców uważa również, że jeżeli w internecie „wisi” strona z opisem ich działalności, to firma staje się momentalnie rozpoznawalna. W jakimże oni są błędzie. Pomijając już samo pozycjonowanie, ale cześć z przedsiębiorców, nie zdaje sobie sprawy, z tego że konkurencja posiada wiele „asów w rękawie” i wykorzysta je do dobycia większej ilości klientów.

Co może przyciągnąć uwagę klientów – oczywiście pokazywanie się na targach czy wystawach. Jako auto wpisu, często bywałem w takich miejscach. To, czego ewidentnie brakowało na niektórych stanowiskach promocyjnych, to oczywiście gadżetów reklamowych które powodowałby ruch na stanowisku. Im ciekawsze, większe bądź atrakcyjniejsze, tym chętniej ludzie podchodzą do takiego stanowiska. Nawet, jeżeli jest to tylko chęć zebrania kliku ciekawych rzeczy, zawsze artykuły z twoim logo trafiają w ręce, a nóż, przyszłych klientów. I tu właśnie do gry może wejść woda mineralna z nadrukiem, który będzie identyfikował ją z twoją firmą. Wystarczy, że zaprojektujesz sam, lub z pomocą grafików ciekawą etykietkę, z logo twojej firmy, a rozpoznawalność marki wzrośnie. Ludzie luba soki owocowe, napoje izotoniczne czy tez wody mineralne. Spacerując po wielkich halach wystawowych, będą one idealną szansą na ugaszenia pragnienia. Czyż nie jest to proste? Jest to niewątpliwie jeden z najprostszych sposobów na to, aby rozdać ludziom twoje logo 🙂

Co zatem należy zapamiętać z tej krótkiej historii? Że ludzie kochają upominki i gadżety reklamowe, a przedsiębiorca musi zadbać o ich racjonalne dystrybuowanie.